KPN – lof!
Moest iets verifieren i.v.m. opzegging abonnement overledene.
Op de KPN site gebruik gemaakt van ‘Bel me’.
Er stond “U wordt over enkele ogenblikken gebeld.”
1. Nummer ingetikt – Enter.
2. Ik dacht: “Hmmm….”
Schampere blik, schouders ophalen en ik stond op om naar de keuken te lopen, koffie zetten… en ik vermoedde ooit een reactie (want zelfs dàt weet je immers ook nooit zeker) op een moment dat ergens in de onzekere toekomst zou liggen.
3. Geen TWEE SECONDEN later: telefoon! ?!?!?
2. Ik dacht: “Hmmm….”
Schampere blik, schouders ophalen en ik stond op om naar de keuken te lopen, koffie zetten… en ik vermoedde ooit een reactie (want zelfs dàt weet je immers ook nooit zeker) op een moment dat ergens in de onzekere toekomst zou liggen.
3. Geen TWEE SECONDEN later: telefoon! ?!?!?
DIT IS PAS SNELSERVICE!
Een echte verademing, in deze tijd van betaald (godbetert!) wachten op ‘service’desks en non-hulp telefoonchagrijnen…. Een voorbeeld voor providers en andere ‘dienstverlenende’ bedrijven!!
KPN, mijn complimenten, keep up the good work!
NB: Youp, het heeft toch geholpen!!
